ändå sitter jag kvar här

såja.
fick precis reda på att vi är lediga imorrn. H Ä R L I G T !
har precis plattat håret. musik nu och volymen står såklart på max ! älskart.
drömmen om att få kunna sjunga blir bara större & större. vill så gärna !
Bruksgården sen. bara ta det lugnt & kanske lite sång ? höhö.



hungrig som ett as. men vill inte äta. mår bara illa.
igår åt jag ingenting, bara en pan pizza.
idag blev det inget heller, än så länge.
men jag kan inte? bara tanken på mat får mig att må illa.
blir förbannad på migsjälv, men mat är inte min grej längre !

*  -  vi lämnar det bakom oss. cause it's you and me honey.  *

Kommentarer
Postat av: jennnuuurta..

Skolamaten blir ju bara äckligre och äckligare!!

Men gumman du måste ju äta! :)<3

2009-12-02 @ 19:39:43
URL: http://jenniemoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0