as hard as it get

jag gillar verkligen inte stämningen här hemma nu alltså.
alla är depriperade. åh.
mamma förlorar sitt jobb nu till jul, tycker det är jobbigt såklart.
pappa har mycket på jobbet och mycket krav på sig. fotbollen också, så nu har han slutat på den?
märker så väl att allt itne är som det ska. inget kul att se !

blev bruksgården igår.
Jag, Emil & Erik satte oss tillsammans med Thomas och Kristian i musikrummet och repade.
fan vad kul det var. Erik på gitarr, Emil på trummor, thomas på bas & jag och Kristian på sång.
Hoppas det blir något av det nu bara ! ska nog köra igen redan i helgen. (Y)

Idag är jag ledig. riktigt skönt .
känner för att åka in till stan men med vem ?
ingen har tid och jag måste fixa de sista julklapparna.
Fixar med josefines sista ikväll när pappa kommer hem. FINT blire !

Fredag imorrn. praktik sen blir det troligtvis att mysa med brudarna med godsaker till Idol !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0