du är den ängel som himlen sände *



- du kom in i mitt liv.
- du förstod mig.
- du hjälpte mig
- du ryckte upp mig
- du fick mig fortsätta
- du såg det vackra i mig
- du visade mig vägen
- du gjorde mig lycklig
- du skrattade med mig
- du lyssnade på mig
- du fanns där
- du var min bästa vän
- du var som ingen annan..
- du var min ängel
- jag älskade dig


~ du är fortfarande i mitt liv
~ du förstår mig fortfarande
~ du hjälper mig
~ du rycker upp mig på samma sätt
~ du får mig att fortsätta
~ du ser det vackra i mig
~ du visar mig den rätta vägen
~ du gör mig lycklig
~ du skrattar med mig
~ du lyssnar
~ du finns där
~ du ÄR min bästa vän
~ du är inte som de andra... du är bättre.
~ du kommer alltid vara min ängel
~ jag älskar dig fortfarande, och kommer alltid göra !

Jag vet. jag förstår. jag ska kämpa. jag ska ge allt. ALLT ALLT ALLT. jag lovar
lita på mig nu. tänk efter. för det har jag gjort nu och ska verkligen fortsätta.
vet inte hur jag ska förklara hur ledsen jag är över det här. du är mitt liv och jag skulle utan tvekan kunna offra mitt liv för dig. ärligt ! för vänskapen som är vår, ska inte få förstöras !
Duv&jag Josefine.... Right ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0