helgen är över !

söndag igen då.
hann inte med att skriva igår så tänkte skriva lite vad som hände.

Lördag, Blev lucia och lektioner på vammarskolan dag. mysit.
sen bar det av hem tillbaka till Gecka tillsammans med Emma, där jag även hade sovit.
Kvällen spenderades för min del på bruksgården.
"Tjockis-Frida" med lille bebisen i magen var där- så sött !
Efter mycket tjat fick vi henne tillslut att sjunga kareoke med oss. och ni ska bara veta hur bra hon sjunger. sjukt ! Mia och jag satt och skakade på huvet hela tiden, drog oss på armarna för att vi frös
och tror t.om att jag fick några tårar i ögonen. ^^,
Sen var det våran tur. haha inte lika bra men riktigt kul !

Idag, söndag, har jag varit i stan med familjen  och Felicia.
M & P skulle handla julklappar så jag och F gick själva. köpte två nya julklappar och en halsduk till migsjälv. (Y)
Hem till Leckersbo på Luciafika . mysit.
sen hem, slå in alla julklappar, dricka glögg, äta pepperkakor & lyssna på julmusik ! den är nära nu ! :)

Nu ska jag kolla internet lite till, sen äta god mat med familjen !
skola imorrn och ska jag vara ärlig så vill jag verkligen ha jullov nu !
blir att kolla någon serie ikväll med, riverside, guds tre flickor och kanske nånting mer.
Sovgott sen mina vänner.


You're gonna wake one day with the future in the past
And when you're hurting bad, I'll be sure to make it last


Puss Tove !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0