Im torn,

min lediga dag börjar gå mot sitt slut.
Åkte efter många om & men in till stan.
satte mig i en halvtimma på donken och inväntade Malin.
Blev att fixa några julklappar och skaffa mig ett par nya strumpbyxor. Gillas !
- upp på julbasaren sen. högljutt? svar ja !
sen blev det ner till Ica & kolla hårfärg, vilket gick... S K I T ! finns inte den färgen som jag viillllll ha !
Sen gick jag ut och snackade och skrattade som djur med Frida och Mia. riktigt kul. körda människor de där. men som mia sa.
- man kan ju inte dra ett skämt som man inte själv tycker är roligt, man måste ju få skratta med ! ;)

Nu ska jag ställa mig i en varm dusch, ringa Josefine & sen blir det att se ''Guds tre flickor'' !
Praktik imorrn. sista gången. skönt !

'  Sovgott mina vänner ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0