jullov

jag har jullov ! för de vet jag..

Sov hos josefine från torsdag till fredag.
på torsdagkvällen mös vi hemma hos ella med lite dricka, musik, kortspel & tv.
vaknade på fredagen trött som ett as så både J och jag stannade kvar i sängen istället för julavslutning i kyrkan.
åkte hem och fixade lite runt ett. Sen blev det stan med Ninna och Frida. Kvällen spenderades hos Ninna med fridas familj med hembakad pizza och massa mys.

- att få säga sitt, tala ut, lyssna lätta sitt hjärta & finnas. - underbart ♥


idag, lördag. blev det stan igen. med familjen denna gång.
var riktigt trött och sur så var inte så lyckad shoppingrunda.
hemma nu iaf. Familjen knas är på ingång.
ikväll blir det att hejja på Titanix sen tar jag med mej tjejerna upp till bruksgården.

Ha en trevlig helg mina vänner ! <3



btw så saknar jag Cypern. men snart äre dags igen -  ♥


Kommentarer
Postat av: TripleSex

Vill du läsa en sexblogg om sex som det ska vara? Skamlöst och lustfyllt! Just nu kan du vinna ett par erotiska tärningar och om du inte redan har varit inne på sidan så har du en hel del härligt sensuell läsning framför dig!

Ha det fint!

2009-12-19 @ 18:43:40
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Amanda

snygg bakgrundsbild, men är det blod???

2009-12-19 @ 18:51:29
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fin blogg

2009-12-19 @ 19:01:52
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0