over and out ^

nu börjar jag bli pömmsig.
kollat medium med mamma&pappa precis.

- vet ni att jag känner mig sjuk. fast inte sjuk,sjuk. utan sjuk ! wtf?
jag börjar bli rädd för migsjälv i vissa lägen. what's happening?

Det är inte vi som gjort fel. nej. det är hon !

nu gjorde jag om headern igen. höhö.
gör om hela tiden men de är riktigt skojj!
nu film med bror. skräckis ! sen tacka för idag och invänta morrondagen.

btw så börjar jag bli orolig inför nyår. vart fan ska jag ta vägen. vill inte va hemma..


MY MAN ! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

gumman, vet du vad pömmsig betyder? ;) - sexuellt utmattad :D

2009-12-28 @ 23:32:18
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/
Postat av: tove

linnea. tyst nu. alla säger pömmsig åt när man är trött ! bara trött ;)

2009-12-29 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0