R som i rubrik

okej. natten har varit lång.
hemsk. men jag blir lite sur på migsjälv eftersom att
jag redan vet att allting kommer att bli bra.
men det finns en väg där imellan. och vi har
precis tagit första steget på den vägen. vilket jag gillar starkt !

som sagt. lång natt. vilket gjorde att jag sov till typ halv tolv. härligt "
vid tre var det dags för kalas nere på tallstigen för morfar fyller
66 år idag, Grattis morfar ! Lilla birgitta var där också. söt är hon .

- Tove, du ser ut som boy george !
det är vad jag fått höra de två senaste dagarna. Wihuu. haha
vet inte vad jag ska säga tillbaka direkt ;)
bild på det få vi ta någon annan dag. tss

Hann med att fixa lite med bloggen på förmiddagen också.
helt okej men ska nog trixa vidare någon annan dag. höhö
Snart är det dags för kvällsmat  -  Pizza. de gillas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0