butterfly fly away *

Det kommer dagar då livet är en katastrof, det sägs
-tiden läker alla sår.
Snälla, snälla, snälla tänk igen, för det finns ingeting som botar
..



Helgen är över och jag är riktigt trött.
gårdagen blev som förväntat. lyckad, med vissa undantag.
somnade sent och sov länge idag.

dagen har spenderats med Emma, Malin & Ida.
förstår mig inte på vad det är för människor jag umgås med ibland alltså ? ;)

nu har jag iaf duschat. riktigt skönt. ska sitta här en stund sen blire att försöka somna skapligt.
skola imorrn & arobics första lektionen. det gillar vi starkt.
efter skolan tar jag med mig Josefine hem & myser. Gillas lika starkt !


And when I couldn't sleep at night
Scared things wouldn't turn out right
You would hold my hand and sing to me

Caterpillar in the tree
How you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream

Wish you may and wish you might
Don't you worry, hold on tight
I promise you there will come a day
Butterfly fly away



Känner att jag behöver en sån där kärleksfull.... kram 
<----('.')---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0