There always gonna be another mountain

..I'm always gonna wanna make it move.

hemma och jag är glad för jag har sjungit !
ih, riktigt kul. scen, mikrofon & liten minipublik där i slutet.
^^, Sörqa var riktigt snäll. blir glad glad glad.
Tror det blir att gå dit på fredag igen!



hemma nu och jag vill se film, men har ingen bra.
så får väl se hur det blir med den saken. inte ett dugg trött heller.
men är ju ledig imorrn så kan ju vara uppe hela natten om det är så ;)

..gonna keep my head held high

Kommentarer
Postat av: hunden gustavsson :)

gillar när du sjunger hihi,

jag är ett stort fan ! :D:D:D:D:D

på fredag blir det dit och åka biiiiil, eller? :D

2009-12-02 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0