Trust me

funderar. det är inte så lätt.
saknaden tränger bara längre och längre in.
en smärta jag aldrig kännt förut.
ingen verkar förstå längre, även fast jag skulle vilja att någon gjorde.
inte lätt att förklara när man inte vet.
att veta att det inte är som förr, som jag vill att det ska vara. gör så ont. fruktansvärt ont.
du säger, och jag förstår, men jag tvivlar inte. bara en stor rädsla och en osäkerhet.
men de kommer aldrig bli en tvivlan.
känns som att någnting har börjat släppa, jag tror inte på det men en känsla finns.
tårar som aldrig slutar rinna, längtan efter något. fan.
varför det blivit såhär vet jag inte. borde jag ?
du var den ända som förstod mig och när du säger att du inte gör det längre, det gör ont. inom mig.
inte lätt att förstå en person som är så svår.
förvirrad och ängslig. jag vill inte trycka ner dig, eller någon annan. försöker hjälpa.
- hjälpa med vad? - hjälpa till med det som en vän ska hjälpa till med antar jag, försöka.
men räcker de? vill att det ska fixa sig. bli som då. är det så konstigt.
jag vet att jag gjort fel. att jag är svår och att jag är som jag är.
Jag är rädd och osäker, fast jag inte ska. fast jag inte vill. inte alls. olika men ändå lika.
antar att det är det som gör det svårt. fan. tiden vi hade, tiden jag saknar.
ännu mera tårar, för ingen. nej ingen. och förstår inte du, då gör ingen det.
inte som dom. inte som någon. du. ingen annan. Because I'm lost without you.
jag antar att de är farligt att älska någon för mycket. det är nog så.
men då får det var det. för jag tänker aldrig sluta.
ingen. tagit min hand. tittat mig i ögonen och berättat. som du.
du vet att det var du som lyfte mig från det mörka upp till det ljusa och vackra.
du fick mig fortsätta fast jag trodde jag aldrig skulle orka.
du såg mig som någon annan, och jag kände mig som det.
du ska veta att jag fortfarande håller din hand om nätterna.
och du ska veta att jag kommer alltid att hålla den. dag som natt.
vad som än händer så älskar jag dig, nu och förevigt.
ingen kan ändra. ingen kan förstöra.
Du kommer alltid vara nummer ett.
Min änglavän. Josefine Blid

















förlåt mig. ta min hand så fixar vi det här älskling ?


Och vet ni vad. jag skiter fullständigt i vad ni andra säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0