I've been watching but the stars refuse to shine

Vet inte riktigt än om jag ska ha den här bloggen eller den förra.
Vill verkligen fixa den så jag blir helt nöjd men nu har jag verkligen ingen aning längre hur man gör ! ;)
haha ska försöka få tag på emmah om hon är i skolan idag och se om hon kan hjälpa till. annars får jag försöka fixa lite sen när jag kommer hem iaf.


sovmogron idag till kvart över elva. riktigt skönt! en lektion kvar nu sen ska jag in till stan på sista lektionen med jennie och fixa en lten uppgift. blir nog att sluta tidigare idag iaf. härligt !

There are moments when I dont know if it's real
or if anybody feels the way I feel
I need inspiration, not just another negotiation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0