jag stänger in mig

gråt aldrig för min skull


svårt att hålla isär. dagar. vissa utvalda.
någon kommer. visa inte!! torka tåren. le, du är inte ledsen! ?
i sorgens tid. en medkänsla så. aldrig jag vågar. aldrig jag törs.
minnena väller, allt jag har förträngt. det kommer upp. något händer.
en sanning. en lögn. en svår inre känsla. kommer aldrig våga. kommer aldrig fortsätta se.
svårt att hålla. tappar ibland. fast vägen är svår. snar är jag uppe men hjälp mig. kanten är för smal.
rädd att gå. den jag är. rädd att ramla.
orka gå ut. leva. envis mot sig själv. vill. stannar. styrka. kraft.
varför måste jag alltid vara den som är stark ?
en sanning måste framträda.
någongång, någonstans
livet är att vinka ett kort farväl och gå hem och sova.
livet är att vara en främling för sig själv.
Att inte våga. rädd. fel.
vindarna växla. de tomma dagarnas land. långt borta från ödet.
till himlar höga. ljusare än något. vackert.


- du är värd hela världen. vi är mer än du ser. vi är en ^^,

mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0