like it used to be



För nej. är inte nöjd med mig. nej.
jag är inte det. som sa det är bra att vara ärlig..?
från då, till nu. från så till.. såhär?
nej tack.
-har aldrig varit så stor.

-  Ni tror ni kan se hur jag mår.
ni tror ni vet, ingen vet.
ska jag vara seriös så orkar jag inte mer !
om jag en gång skulle bli D E N..


Jag känner hon som alltid har så ont i bröstet,
doktorn kan ej hitta några fel.
Jag känner hon som aldrig sneglar på nån annan,
det finns en bild av dig allt hon gör.

Och utan ett ord tar ögon till hjälp,
så ber hon till gud att en sann kärlek få.
Hon klär sig i frost utanför din dörr,
så ber hon till gud att en sann kärlek få.

Me - Fail

 


Så att jag kan få åka hem och träffa min bäste vän
Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän
Ja, jag vill bara åka hem och träffa min bäste vän

Du sa ”vi måste lämna våran småstad
Ja, rock’n roll ska bli vårt liv.
Men du min vän jag saknar våran småstad
Ibland så är det bara så, vi vill ha allt vi ej kan få
Då kommer allt bli som den dag, vi gick i skolan du och jag
Det måste vara du och jag till sommaren
Ibland jag tänker på det så, att jag vill få dagarna att gå                                    

tillsammans  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0