bubblande kräfta

så jävla iskall. tror inte jag förstår. klarar mig. men att det läggs över på mig. det stör jag mig på.

åkte från pinglan runt halv ett. blev ----- på -- & -- ??
pizza på vi&ni ! ångraaaar!!!!!
när jag kom hem blev det att sola. i två timamr och tio minuter = PAIN.
fyfan, hii, soleksem och sönderbränd ! ajja.

överraskningen jag snackade om igår. blir inte idag. blir någon gång i veckan förhoppningsvis.
för jag tänkte inte längre än näsan räckte. hihi. som vanligt. oj.
- tråkiga inlägg nu senaste tiden. I know. men orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Joachimaida

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 11:26:50
URL: http://joachimaida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0