jag gillar det inte

jag gillar inte dig. jag gillar inte det du gör. gillar inte hur du ser ut, hur du luktar eller hur du pratar. gillar inte den lilla barnsliga dialekten du lägger till då&då. gillar inte när du kramar mig så hårt så jag nästan spricker. gillar inte alls när du skriver sms till mig där du förklarar massa söta saker. jag gillar inte hur du tittar på mig och sedan ler sådär busigt. gillar inte att sova hos dig, att du håller om mig eller att du pussar mig på pannan. nej jag gillar det inte. jag rent av älskar det. jag älskar dig. jag älskar det du gör, älskar hur du luktar och hur du ser ut. älskar den lilla barnsliga dialekten du lägger till då&då. jag bara älskar när du kramar mig så att jag nästan spricker. älskar dina sms du skriver till mig och förklarar alla söta saker. jag älskar hur du tittar på mig och sedan ler sådär busigt. jag älskar att sova hos dig, älskar när du håller om mig och pussar mig på pannan.
jag rent av älskar hela dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0