svar från frågestunden.


Gud vad kul! :) Ställer väll den klassiska frågan som jag egentligen inte fattar varför man vill veta men haha: Är du oskuld, om, när förlorade den? :) hihi du är snygg. (från Ronja)

- ja jag är oskuld !


är du kär i någont
? vem? (från anonym)

- yes. vill du allt veta va ;)

är du lebb läs-kär i josefine*
- ja det är jag. kul va ? :) problem?


vem är det som är så feg och inte vågar stå för vem den är! så jävla töntig!!!? (från malin
)
- jadu malin. det kan man allt undra. ;)

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas? (från Rebecka)
- är inte så insatt i det och har inte läst bloggen förrän nu när jag såg länken så.. vet inte riktigt. haha!

nöjda med svaren ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0