now you're gone

nuv har du åkt. nu är du uppe bland alla molnen. du flyger nu. och det är sol. så fint.
när jag pratade med dig inatt. kunde inte sluta gråta. fast jag vet att det kommer gå fort så kunde inte tårarna sluta rinna. jag saknar dig redan och du har inte ens kommit fram än. en vecka, sen kommer du tillbaka.
jag hoppas iaf att du får det helt underbart för det förtjänar du ! josefine blid


igår var en knäpp dag verkigen. humöret var upp och ner (som att åka skidor) (bara dom på nyströmska fattar)
iaf så umgicks jag med Mathilda och Malin. trött hela förmiddagen typ. vid halv åtta blev det att åka ner till viken på bilträff '(??) grymt pinsamt så vi drog en sväng runt viken och när vi kom tillbaka var det itne alls ika pinsamt.
kallt var det iaf och fötterna brändes som fan när jag tillslut kom hem och virade in mig i täcket.
idag då. ska iaf träffa Mallan igen. blir nog att träffa Mathilda då också. frågan är bara vad man gör på en söndag?
skola imorrn igen och jag känner verkligen för att lägga mig tidigt idag så jag får sova ordentligt !
nu ska jag kila ner oh äta lite frulle-rulle ! hörs senare. tack för ett tråkigt inlägg. igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0