zscgfbhjmklbhfdrse

jag har precis gjort något jag aldrig skulle gjort. jag ställde mig vid spegeln i min nya bikini. ångest. skulla aldrig ställt mig vid den jävla spegeln. det jag mötte var inget vackert. på så kort tid har jag blivit så mycke större. och jag vill ju skärpa mig men jag kan inte. känns som att jag inte är värre än någon annan på att äta men.. m.
fan också. nu vill jag inte ha sommar längre. eller jo, men jag får gå i T-shirt elle nått. och jag som ska till tukiet.
jag måste börja träna. men det har jag ju sagt hur länge som helst nu men blir ta mig fan aldrig av.!. jag vet att jag inte är fet. och jag vet att det finns folk som är större än jag. men jag vill inte se ut såhär. jag skiter i vad ni andra säger för jag vet vad jag vill och hur jag vill. det vrsta är att det aldrig kommer bli så. sur, arg, irriterad och grymt lessen nu. - tyck att jag är töntig. gör det. men jaag var tvungen att skriva av mig för jag är trött på de här !




Kommentarer
Postat av: sofisimonsson

öjj, när ska du till turkiet? :D

jag ska till turkiet jag med ju ;o

18-25 juni :)

2010-04-24 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0