Im always there when your heart is filled with sorrow and despair

gaaaaaaaaaaaah möh . fuuuuck !!!
de två senaste veckorna - de två värsta veckorna i mitt liv .
'I never belived that I could love somebody so much .
jag saknar dig du vackra ängel . vet inte vad jag ska göra för att få dig tillbaka.
jag har förstört allt . allt .
det här är fan inte sant . det är sjukt.
helt ... jag vet inte
jag undrar vad du gör.
hur du mår.
om du flyger sådär som vi brukade göra..
om du skrattar sådär gulligt.
sådär hjärtligt.
som ett litet barn i sina lyckligaste stunder.
jag vill flyga med dig igen.
se och höra dig skratta sådär underbart för mig igen.
är så trött på migsjälv.
och nu är jag näst intill död .
det är mitt eget fel.
andetag.
- jag kommer alltid älska dig . oavsett vad.
åh.
förlåt för att jag förstörde oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0