sand i ögonen

säger som min bror "vad fan ger det?"  - så jävla rätt sagt !
nu händer det mycket i lilla luttas liv kan jag lova .
iaf. skit i det , i don't care . - sara var fortfarande sjuk så blev BG.
åsknedslag - inget internet - aha?
men kopplade i mobilerna i dom gigantiska högtalarna så sjöng vi som bara fan.
grymt kul. jag lever verkligen för musiken . önskar jag tog modet och tog tag i det någon gång bara.
 tänkte gå och lägga mig snart. eller kanske en film först. men skolan börjar ju som sagt på allvar imorgon.
let's do it !

åh kärlek !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Systrami

...

2010-08-25 @ 23:55:21
Postat av: tosse

vad?

inget av detta har med dig att göra stump !

2010-08-26 @ 12:46:59
URL: http://tovekarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0