dan före dopparedan

hej säger en mycket trött tjej! (jag)
helt död efter gårdagens firande .
men det blev mycket lyckat. ett mysig och fint kalas först och sen en riiktigt grym utgång.
idag mår man som man förtjänar. var längesen man drack
och även fast det inte blev mycket igår så känner man av det.

'' idag blev det upp tidigt och åka till stan med josefines familj. de sista julklapparna skulle köpas.
josefine var helt galen. har nog aldrig sett henne sådär. haha min sötfia

- nu är jag hemma. mamma & ella gör egna julkort som ella ska ge till några i släkten.
och pappa har precis satt upp granen och börjat klä den . mys!
jag tänkte gå upp och ta en lång och varm dusch. frryser ihjäl. typ?
bilder från gårdagen kommer .. senare ikväll ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0