glöm igår. lev för idag. be för imorgon

hallå! Ronja säger att det är jul snart och då tänker jag på dom som kanske inte riktigt förstått det än. då har de ju inte skrivit eller skickat iväg någon önskelista till tomten och precis som Ronja sa . då blir det inga julklappar. med detta vill jag bara säga till er som glömt att det är julafton på fredag. - skriv era önskelistor NU och skicka till gubben direkt. vill inte att någon ska vara utan julklappar! ingen !!!

haft en bra eftermiddag. har där emot en stor saknad. saknar josefine. men på onsdag fyller hon år och då ska vi fira henne med massa kuliga saker. nu ska jag sova .. kanske åker och går på avslutningen imorgon iaf. sandra ska spela piano och det vill jag nog inte missa.. får se hur vaken jag är imorgon klockan sex. möh! Tack för idag.




Kommentarer
Postat av: moffa

det ser ut som du har jittelångt hår på bilden söta !

2010-12-21 @ 10:26:22
URL: http://josefineblid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0