how to save a life

sådär, då var denna dagen avklarad och överstökad då. helt okej dag om ni frågar mig . ( känns bra )
satte mig faktiskt och pluggade en stund förut. kors . var på bg en liten stund med. alltid skönt att träffa alla.
nu tänkte jag ta med mig boken (om jag orkar) och gå upp och läsa lite innan jag somnar.
upp tidigt imorgon som vanligt. buhu. men vad gör man inte? - snart jullov. loveit!
inga julklappar är inhandlade än, men nu har vi ju äntligen fått pengarna så blir nog av i helgen eller nästa vecka.
Hoppas ni alla mina små sockertoppar har haft en bra dag och att ni sover gott inatt. 

- ta vara på det ni har, man vet aldrig när det kan vara försent .
När den rätte dyger upp, då säger hjärtat till. och då får huvet säga vad det vill.
- det är två helt skiljda saker på vad huvet vill och vad hjärtat vill.
ibland vill huvet en sak men hjärtat en annan. " in the heart - in the head"



Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg! Och du... du får gärna "gilla" min blogg med! :D

2010-12-01 @ 23:55:55
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0