inspiration. ska flöda .




känner mig lättlurad. eller .. vet inte riktigt vad man kan kalla det. men jo, lättlurad på något sätt.
det håller inte i längden. denna "osmarthet" och "förförelse" . tillslut kommer någon att säga ifrån.
kanske är det inte förrän just då, som du kommer att förstå vad som hänt.
- ett förvirrande som aldrig verkar släppa helt. karusellen kommer liksom aldrig stanna, bara sakta ner en aning.
nya människor som på ett så otroligt enkelt sätt bara sprider ljus i livet och får mig att tänka i andra banor. bra där!  vissa pinsamheter men det kommer att ordnas inom kort . det ska jag se till . förståelser även fast man inte riktigt "know each other" . än . lite galet iaf, och det är nästan mer galet än innan. jag gillar det iaf. gillar det mycket! sen får folk säga precis vad dom vill .
*. i alla fall så har jag precis duschat. har varit på julbasar i gusumskolan nu på eftermiddagen. underbart!
träffade en massa lärare som man hade i klass 1-6 . det var några år sen. och man märkte hur små stolarna var de stolar som man nästan fick hoppa upp på när man gick där. lite charmigt iaf.
Felicia (min kusin) var lucia i luciatåget. jag lockade hennes hår innan, så otroligt vacker! och Emilia "mimslan" (min andra kusin) var tärna. hihi min lilla rumpnisse. otroligt söt! busigt söt!
- nu blir det soffan. inget att äta. kanske någon kopp te. Har blivit att stoppa i sig alldeles för mycket de senaste dagarna alltså. bara sötsaker . fyfy. vet inte om det är något bra på tv'n heller. är ingen tv-människa!
skola imorgon. jag vill inte !! men sen får jag helg.


Kommentarer
Postat av: Troyfride

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-04-13 @ 12:37:35
URL: http://troyfride.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0