jag seriöst hatar dig




hemma från stan.
blev tyvärr inte att träffa Jennie eftersom att mamma&pappa "pråmt" skulle till Maxi istället för att åka in till city.
blev iaf att handla en julaftons-outfit (långklänning) och en nyårs-outfit (byxdress) riktigt nöjd.
men kanske ångrar mig med något av det haha.. ?
ikväll .. hm jag vet inte. känner mig för tillfället ganska så ensam. alla är irriterade och arg på mig i familjen
(dålig stämning för övrigt) ingen som är sugen på att hitta på något med mig eller så .. dom gör det utan mig ist. ya that's it ! blir väl en lugn hemma kväll framför datorn. suck .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir en tråkig hemmakväll för mig med, gaaah :/ Känner mig också rätt ensam för tillfälligt, usch!

2010-12-17 @ 20:08:00
Postat av: Emelie Berg

Oj, glömde skriva namn och grejer innan.

2010-12-17 @ 20:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0