när det väl går uppåt

hopp.
fuckthis.

nu, har man äntligen börjat må riktigt bra om dagarna. trött men ändå så mår jag så sjukt bra.
det var riktigt längesen jag mådde såhär bra och var såhär glad. ärligt. jag lever för en gångs skull.
jag har fått tillbaka min bästa vän, inte alls mycket bråk hemma, jag håller sams med mina syskon, jag har blivit störtkär, jag känner att studenten är påväg osv .. men ..
känns ju .. känns ju inom mig när man får höra att man är dryg, elak, frånvarande, att man hackar på folk och folk undrar vad det är med mig? .. ingenting jag har tänkt på..
men vill inte tillbaka till det andra ..som det var förut .. känns som att folk tycker så för att jag för en gångs skull har börjat våga säga ifrån, vilket jag aldrig gjort förut, utan bara hållt med .. 

.. när man väl börjat må bra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du kär i?? :):)

2010-12-08 @ 18:04:35
Postat av: Tove

den dagen du berättar vem du är, berättar jag i vem ..

2010-12-08 @ 18:12:19
URL: http://tovekarlssonn.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lev för den du är ! Skit i dom andras tankar o tycken ! det är larvigt ( om du frågar mig ) du är grym

2010-12-08 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0