tankar

energin som alltid är lagd på andra . den orkar inte finnas mer. man orkar tillslut inte lägga all sin energi så som man gjort. man har sitt eget också. och allting kan inte kretsa runt andra hela tiden. man måste få vara sigsjälv. få syssla med sitt. och få tänka i sina egna banor. och då kan inte andra påstå att man är elak för någon gång måste man få säga vad man själv tycker. någon gång måste man få öppna sitt hjärta och visa vad man känner. man måste få ur sig saker.

en viss del har redan försvunnit ur mig men det finns en del kvar. den kommer att få komma ut inom en tid. för nu har jag börjat lära mig att jag måste tänka lite på vad jag vill, vad jag tycker och jag måste få vara mig nu. inte den som du och de andra vill att jag ska vara. friheten måste få finnas hos varje individ. även hos mig. jag tänker inte sitta fängslad . det är nu man ska leva livet. i den här tiden. det är nu man ska leta reda på sig själv. hitta sig själv och inse vad det är man vill göra. och jag måste får göra det. jag också . 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0