waka waka

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej !!

vilken otroligt bra helg jag har haft.
först torsdags då blev det utgång (daniel adams ray på hugo) - rätt segt, men bättre än inget.
i fredags blev det en supermysig kväll tillsammans emd josefine, gott att äta & idol-finalen !
i lördags blev det utgång igen med felicia och josefine, helt okej . men mina njurar dödade mig ett tag.
och idag, vaknade upp och hade en mysig förmiddag med josefine, sen blev det att åka ner till viken för att
kolla på mina kusiners och min lillasysters dansuppvisning. dom är så hiimla duktiga och jag är galet stolt !!

-  nu ska jag kolla på beck .. för jag tror väl att det börjar nu ?? ..
sen blir det bara slapp framför datorn och invänta måndagen .. lucia första imorgon. underbart !
bilder kommer . det är så sjukt segt med min datorn nu bara .. heh ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0