whats up?

söndag. fy . hur mår man idag? nej .
varmt i huset är det. tända ljus överallt. två brasor är tända. alla element är på. och två värmefläktar? dör.
dog en smula igår. men jag uppstod en gnutta när jag vaknade imorse. kommer nog inte hända något speciellt idag.
imorgon ska jag göra ett prov och sen bowla med klassen och är jag inte helt borta så får jag jullov på tisdag? *ler?
suttit i någon halvtimma och gjorde mina hemgjorda fusk-dreads. fick en kick efter att ha pratat med J igår.
nu ska jag lyssna på fin musik och titta ut genom fönstret. kan vara ganska fin ibland.



Kommentarer
Postat av: bella

hur gör du "fusk dreadsen" ? :D

2010-12-19 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0