01.21 - kass

skrev ett jättelångt inlägg förut men datorn blev fucked up så fungerade inte att publicera de! kul. nae.
bakis är bara förnamnet för dagen. fyfan säger jag bara. hah. men mår väl som man förtjänar antar jag.?
- tjugo över ett är klockan. jag är piss trött. lite smått förbannad/sur för vissa fulla vuxna människor är ingenting jag "asgillar" (eget ord) - kvällen har iaf spenderats hos familjen knas. med mycket skratt och HÖGA toner!

världens tråkigaste inlägg - jag vet. men jag orkar inte vara särskilt rolig nu.



Annars är livet kanon just nu - my happyface is on !

Sovgott babes ♥

Kommentarer
Postat av: Familjen Knas

Me like you <3

2010-02-21 @ 01:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0