helg

Äntligen har jag blivit "moster !
till världens sötaste Amadeus !
happy happy happyface ! :D

kvällen hos Blåbär igår blev helt okej tillslut.
lina jag och chandra tog bussen in vid fyra.
riktigt sega när vi väl kom in i tesses mysiga lägenhet.
men blev riktigt kul tillslut och riktigt härliga människor!
åkte hem redan vid tio tyvärr, men så kan de vara när man itne är 18
Tack alla för en minnsevärdkväll iaf :D !
idag har jag sovit länge. eller lite till&från. har vaknat och somnat hela tiden.
gick upp och duschade och sen dess har jag legat vid tv'n hela förmiddagen.
blir förhoppningsvis mys med världens bästa ikväll. annars har jag ingen aning.
blir nog lugnt, känner mig inte helt hundra !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0