Im in love with an alien




ligger i sängen med datorn i knät & ellibuvs bredvid mig.
hon ska försöka somna här nu, men hon är alldeles för intresserad av allt jag gör på datorn.
höhö? men nu har hon iaf börjat gäspa ! bra början. se jag kan !!

klockan fem gick jag upp och solade, bastade & fikade. mysit. sjukt söta barn det finns alltså. 
barn in my heart barra ^^,  

tror det kommer gå rätt bra att somna skapligt idag faktiskt. även jag har börjat gäspa.
imorrn blir det skola & efter det bär det av till Norrköping tillsammans med Jennie Johanna & Linnea !
Ska se Avatar. äntligen. den har ju ett väldigt bra rykte så ska bli kul att se den !

ME LOVE ACOUSTIC MUSIC ♥

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0