-

man kan ha vänner. man kan ha bra vänner men också väldigt bra vänner. Och folk pratar om att man kan ha bästa vänner. någon som alltid finns där. som stöttar och som lyssnar och förstår dina ord. Någon som du vet att du kan ringa mitt i natten utan att det gör något. någon du både kan skratta med , men även gråta ut hos. någon som verkligen bryr sig om dig, lyssnar på vad just du har att säga och någon som håller din hand även när du inte är i närheten. men jag har aldrig trott på sånt. vänner kan vara riktigt jävla bra, men jag har aldrig riktigt trott på allt som folk pratat och berättat om... förrän nu.

Tack för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig josefine. jag gör verkligen det !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3 Jag stöttar dig genom allt vännen

2010-02-01 @ 21:18:52
URL: http://josefinebliid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0