a party with vanilla coke

okej. mina dagar är inga roliga längre? eller jo. jag vet inte vad dom är om jag ska vara ärlig!?
nu har jag iaf tagit tag i träningen.. trorja. Tränat idag med. direkt när jag kom hem.
tjugo minuter på "cykeln", situps, Och "armövningar". har även precis solat. först solade jag ryggen 30 minuter. sen magen 40 minuter. sen blev det typ tjugo minuter till på varje sida. men fan, syns gör det inte ! skönt iaf (Y)

Blir att träffa J imorrn istället. så mycket idag. och hinner träffas längre imorrn så det bli bättre så :) hih
Kikki & Ola
är här nu. fika-time! inget för mig dock. ska sola mer nu. höhö? sen blir det duschen och sen packa!
skriver mer ikväll ! Ska försöka hitta lite snygga bilder & kläder också. TJAFAN!

- läskigt, men det hade jag redan räknat ut?

Kommentarer
Postat av: FANNY

Jättefin blogg !

Hoppas att du får en trevlig kväll ♥

2010-01-27 @ 18:08:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad kul att du tycker om min blogg. Jag är aldrig inne på bloglovin men jag kommer att gå in på din blogg ett par gånger i veckan! Du har riktigt fint namn. Ska vi byta namn? Haha ;-)

2010-01-27 @ 22:20:46
URL: http://uliviasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0