hej !

som sagt ledig idag. trodde jag skulle få sova ut men naej.
tio över nio väckte svante mig av att han satt på film. kul!
men jag somnade som tur var om och sov till tolv. hihi skönt kan jag lova!!

vid tre åkte jag, mamma, pappa & ella in till stan till myrorna.
de skulle kolla saker till knutgubba och hittade faktiskt lite rba saker.
nu längtar jag verkligen tills imorrn. kul folk också. Härligt  :D !!

Idag blir det en lugn kväll.
kanske träffa tjejerna en liten stund senare.
annars blir deet mys med familjen. med lite smått & gott.

ska bara avsluta med att säga att min kusin Emanuel var grymt söt som liten.
igår skickade han en film som han hittat, från fem-sex år tillbaka som
han hade spelat in i smyg då. haha sjukt söt.

- If tomorrow was your last day



' - I'm loving angels instead ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0