I try to hang on

tisdagen är över. eller snart iaf.
börjar få ont i ryggen av att sitta såhär hukad vid datorn. hihi ^^
pratade precis i telefon med lille Josefine. like old times. love it
Just nu är det - never had a dream come true med S Club 7 som spelas. tummen upp.

faktiskt så har skoldagen varit konstig idag. wierd

och jag känner att jag verkligen måste sova tidigt idag men jag vill inte sova! 
får väl se hur det blir med den saken. höhö.
suttit ett bra tag och funderat över det sista till knutgubbe. inte riktigt nöjd än.
pappa ringer och beställer lite imorrn iaf. härligt pappi !

-     Skön låt barra -


Kommentarer
Postat av: CHRJ

Hahah jag har också sådär ryggont som man får när man suttit förlänge vid datorn! :)

2010-01-12 @ 21:41:31
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0