måste bara

sjuk dag !
fyfan vad jag har skrattat idag. dels åt min puckade vän Josefine men även åt Evelina och Ida.
hahha omg säger jag bara. hade vi stannat på bibblan två minuter till hade vi nog fått skäll. sjukt kul!
och det roliga är att allt är inspelat. moahahaa...

kom nyss hem. tog mig ett glas med Kiviks pärondryck. extremt gott !
ska packa badkläder för imorgon klockan . går bussen från gusums centrum mot norrköping sen blir det att byta buss och ta sig till Navesta för ett vattengymnastik pass. kul! men jobbigt att gå upp tidigt elle?
ska även duscha och försöka komma på det allra allra sista till knutgubbe som är redan nu på lördag.
kommer bli så attans kul. Tok-Längtar !!
Ella är ute ocg går knutgubbe nu. hihi min söta lilla snutt.

ajja, ska ta mig något att äta sen blire att fixa och dona !
skriver mer ikväll
Pusses ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0