onsdag

trött. och shit vad det snöar. jag som börjat hoppats på att det skulle börja smälta. men nejnej!
- sitter i skolan. ska ha kjell. lika segt som vanligt att ha hans lektioner. han kan verkligen ingenting om skolan. haha!?
ajja, ska hem med halvtre bussen. hem och duscha, packa, äta & fixa lite annat.
senare under kvällen drar jag mig till Josefine. blir nog bara att ta dfet lugnt & mysa ^^,
sover där inatt med. skönt med sovmorgon imorrn.
(alltså att jag inte behöver gå upp så tidigt imorrn pga bussen) Tss



Skriver nog något litet inlägg sen när jag kommer hem!
ses då. TJA!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Tack ska du ha! :D Ska fortsätta läsa, behöver lite nya bloggar nu, har tröttnat på de jag brukat läsa

Kraam

2010-01-27 @ 15:49:27
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0