See you on the other side of the road

Har ni någon gång gråtit. gråtit stora floder. men inte vetat varför ni gråter?
det hände mig idag. jag grät och jag grät men jag visste inte varför.
. kan låta konstigt men det var skönt. jag mår nästan bra när jag gråter.
-' det är skönt att gråta!


Idag har jag hunnit med rättså mycke ändå.

  • Tränat
  • Solat
  • Ätit
  • Pratat i telefon
  • Solat igen
  • Duschat
  • Städat mitt rum
  • Bäddat om allting i min säng
  • Suttit vid datorn
  • Kollat tv

Nu ska jag ta och ringa min kära vän Josefine sen ska jag sova.
sista dagen för den här veckan imorrn. grymt skönt !
men blir skolan på fredag iaf. höhö ovanligt !
Tove = Sällskapssjuk !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0