söndag

igår då. knutgubbe tajm !
tjejerna kom runt fyra och vid halv sex någong gång började vi fixa oss inför knutgubbekvällen.
tjejerna blev skitfina men jag kände mig som en jävla.... aah jag vet inte vad.
tjugo minuter innan vi skulle gå ångrade jag mig och ville absolut inte vara utklädd till det jag egentligen skulle varit. resten av kvällen gick jag sedan omkring som ryttare. blev riktigt bra tillslut iaf. hihi.

kvällen - blev väl lite konstig. kallt att gå i husen. och när vi väl kom ner till viran var det typ fem pers där.
haha men efter ettag började det rulla in mer och mer och mamma hade pratat och det hade kommit total 250 betalande. så det blev en del iaf. hihi. när vi stod och dansade tog någon min fina hatt? blev förbannad och ledsen och halvtimman efter bestod av ett letande efter min hatt. haha tillslut hittade vi en full tant som satt på golvet med min hatt på huvet. Tack !

mycket skratt men även mycket irritation.
- du var himla konstig idag med? förstår inte.

ajja. idag. dagen efter är jag riktigt trött.
legat vid tv'n hela dagen.
malin och emma kanske kommer förbi senare.
ska även kanske på bio vid halv sju. men får se om jag orkar.

skriver ett kort inlägg senare ikväll
hoppas ni får en fortsatt bra söndag.
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0