thoughts



ligger och tänker. på allt och ingenting. så mycket som händer. jag är så kluven. delad. jag vet varken ut eller in. förstår ingenting. har läst flera texter nu. så mycket som händer överallt. har bland annat läst om en 15-åring som skulle göra slut med sin flickvän men slog en sten i huvet på henne i stället, om en som dödade sin exsambo med en slaktmask, om något nytt sätt att banta på, om något brittiskt par som blivit kidnappade och nu har de fått det första livstecknet på flera månader, om någon dåre som ville hämnas på sin exfru som var livrädd för råttor och släppte in 19 råttor i hennes brevinkast och hon ligger nu på sjukhus helt vettskrämd? och om en kvinna som trodde att hennes man sov väldigt länge på dagen men i själva verket var död. vad fan är detta. precis som jag sagt förut. vad händer med folket och världen?? känner inget. alla känslor är borta, när det gäller allt. jag antar att jag saknar något. jag tror inte det är såhär det egentligen ska va. jag försöker inte vara den som ni ska tycka synd om nu. absolut inte. men jag har funderat så mycket den senaste tiden. men kommer aldrig fram till något. jag vet inte vad jag skriver nu. skriver allt som kommer upp i huvet. men som sagt, har så mycket jag tänker på !

Nu ska jag sova. skola imorrn och jag vill verkligen inte!
sovgott iaf. inatt ska jag sova på rosa moln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0