you think you know everything, but you don't

okej. jag börjar bli trött. och har lovat migsjälv att verkligen försöka sova tidigt idag... brukar iofs inte gå någe vidare men vi får väl se. först måste jag iaf kolla kläder tills imorrn. ska höra med Svante om vi ska kolla film också... sen sova.

blivit helt crazy i bilderna och människorna på wildfox sen jag kollade in Linneaasundberg's blogg ! <3
inbakade flätor blir det inatt så imorrn kommer jag väl se ut som en annan krulltott.

~ ' avslutar bara med att säga att - JAG SAKNAR CYPERN GRYMT MYCKET OCH VILL BARA TILLBAKA !
bort från allt, alla bekymmer, alla tankar. jag lovar, It works !


brun? ååååh

TJA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0