får man säga så?

jag vet. sjukt dålig uppdatering men blir inte så mycket dator nu när det är fint väder.
gusumdagarna var inte så roliga som dom brukar. elelr jo det kanske dom var men mitt humör fanns inte så..
hörde iaf att andra hade haft det mycket roligt så det var ju bra.
nu idag måndag den 7/6 så har det varit pissväder. ingen värme och mulet hela dagen. suck.
haft två betygsamtal idag och fick mvg på båda. blev så grymt glad och stolt över migsjälv faktiskt.
om man får säga så? - bra jobabt tove !

nu kom jag precis hem. ska när som helst träffa Sara, vilket gillas rejält !
får se vad det blir att hitta på nu när vädret är som det är.
sry för dålig uppdatering. vi hörs ! och btw så kommer bal-bilder osv.. lite senare för min dator är pajj !
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0