i tid och evighet

föralltid. i tid och evighet. det kan ni ge er fan på !

dålig uppdatering. i know it. men vad gör man liksom. händer ju inte allt för mycket i mitt lilla liv.
imorgon är en stor dag. student&utspring för nyströmska treorna. där bland, min bestfriend. iih kommer gråta.
idag har jag ätit på vi&ni med klassen,  städat mitt rum, umgåtts med mamma, busat med ellis och fixat det sista inför morgondagen. åker in så jag är i sörping innan tre - utspring vid fyra - fira bestfriend ! komemr bli en underbar dag med både skratt och gråt. - nu ska jag kila. bilder från bal, student och annat grymt kommer inom kort.   thing !

I got to work this out !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0