ibland

sommaren är visst påbäv. med stora steg har jag hört. och kanske sett lite också. värmen är väl iofs på gång. det gröna, jo det har också kommit. shorts och linnen på människorna i min omgivning är också check. sommarjobbet är också fixat nu, jag kan vara duktig. och nu hör man "sjung om studentens lyckliga dar" typ.. överallt hela tiden i skolan. okej sommaren är påväg. - iaf så ska jag dra mig in till lilla landet falukorv. nerå - menade norrköping. efter skolan blir det. ska möta upp Mathii för att sedan göra some buisness med jonteponte. resten av kvällen.. jag vet faktiskt inte. - nu ska jag blåsa bubblor med mitt tuggummi som bara för någon minut sen tappade smaken. tjing !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0