och där kommer flickan från havanna, hon har inga pengar kvar. men hon har en bok

jag har ont i huvet. ifall ni ville veta. jag är bra på att klaga, det vet jag att ni redan vet. för ni klagar på det. ajja.
stan med pinglorna idag. köpte en ny tröja , ny piercing, mat & en redbull. var lite pirrig (?) ifall piercingen skulle vara för kort men den var perfafekt ! bra ju. utanför huset bankas det för fulla muggar. pappa & ola bygger altan . blir riktigt bra faktiskt. och perfekt nu tills min dag kommer. jomenvisst. vet inte vad det blir ikväll. kanske sörping. kanske ut med bönderna. kanske mys hemma. vi får se liksom. solen lyser iaf. och det är.. bra.
hejdå. elle jag mena.. tjing !

reklamerar en av de absolut bästa bloggarna jag följer. ni borde eller ni måste kolla in den.
IDASOMFAN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0