tisdag

så. då var man hemma igen. efter en dag ute tillsammans med brudarna. Vid halv tre åkte jag, emelie, anton och Nattis till falerum en sväng . anton skulle hämta busskort eller vad det var han gjorde. sen tillbaka hem. suttit ute, rätt skönt ändå men blev lite småkyligt ibland. Nu har mamma precis tänt grillen och lagt på lite gott kött så ska ut och äta snart. gottt !! sen ska jag fixa lite i mitt rum lite snabbt och sen åker jag in till sörping. haft en underbar dag ! ni är så sjukt bra brudar ska ni veta :) - på söndag har jag min provjobbdag inför sommaren . hoppas det går bra så jag har något sätt att tjäna pengar på i sommar ! nu ska jag dra mig utåt. tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0