about time

jag fick iaf sova till elva idag. skönt. men 13 minuter över elva satt jag i mormors bil påväg till ringarum
(ingen aning om vad jag skulle göra där)
men mamma och mormor skulle visst handla. förlåt om någon från Ringarum läser det här.
men det var sjukt pinsamt att gå inne på ica, juste, i ringarum heter det Mat öppet?!
nae. jag tycker birsa duger fantastiskt bra!

har plattat håret precis. och samtidigt lyssnat på underbara lille Ulrik Munther.
älskar när folk med hes röst sjunger. smälter.. plus att killen är guden på gitarr också.
kan ju knappast bli bättre. men som sagt han är liten.
'- ska ner till viken snart trorja och fotograferas till moppekörkortet (som man nu mera måste ha ett kort på) och även till det kommande körkortet. gosh! slänger nog in någon bild på mig sen, innan jag åker ner.

Får inte glömma att säga grattis till Ellibellibus som fyller idag. grattis gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0