fredagkväll i toner av rött

jag tänkte göra en ny blogg.
en hemlig blogg.
en blogg där jag skrev allt.
som bara någon kunde läsa.
där jag skrev om mig.
om den jag är,
om den jag var.
där jag skulle skriva vad jag verkligen tycker.
vad jag verkligen känner.
men nej. inte än.
men jo. det kommer.
en blogg. om det.



ännu en fredagkväll hemma.
mina helger är inte direkt någonting jag längtar efter längre.
trött på väldigt mycket saker med.
men även sjukt glad för vissa saker också.
- har iaf ätit kräftor för någon timma sen. gott !
och pappas kyckling paj. yammie.
nu har jag legat u min säng med datorn i knät en stund och tror det börjar bli dags att sova.
ses och hörs imorrn antar jag. då ska jag träffa de bästa !
Åh - jag älskar dig ! TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0